WorkOutBlogg

Följ mig på min träningsresa hela vägen till Vasaloppet 2015. Jag vill inspirera folk med träning och kost, motivera folk att ingenting är omöjligt om man bara vill, ingenting!!

För mycket energi

Kategori: Allmänt, hälsa, motivation, träning

Nu är jag här igen, jag har helt för MYCKET ENERGI, det är ju alltid bra men jag vet inte vad jag ska göra för jag har redan varit på en powerwalk imorse sen har jag nyss varit och tränat ett hårt pass som innehöll Bröst/axlar/biceps! Körde varje muskelgrupp i 20 min, 4 olika övningar, med 3 set på varje och 8-12 reps på varje gång. Så det var väldigt hårt, och blev riktigt svettig för var ju inte så mycket vila!!
 
Men vad kan jag göra nu då? jag ska spela kräftfotboll ikväll så träning en gång till blir det. och ja ni hörde rätt, haha! Vi ska spela kräftfotboll. Får se hur mycket man orkar, sen blir det säkert vanlig fotboll.
 
Men otroligt skönt att motivationen är tillbaka på topp och jag kör på som vanligt nu!!!
 
Hoppas ni alla där ute är motiverade och har kul när ni tränar, för det är viktigt för att man ska kunna göra det till en vardagsgrej ( livsstil )  att verkligen ha kul när man tränar.
 
KÖR HÅRT!!!!
 

För nu har man börjat träna och nu finns ingen återvändo! för du vill väll inte göra dig själv besviken?? BRA ;)
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Nitiz säger:
    2014-02-05 | 18:41:05
    Bloggadress: http://nitiz.blogg.se

    Hm jag gissar att du bor i lägenhet och inte har några barn.. Men å andra sidan är det ju bra att du kan lägga energin på träning!

    Ja det är såå roligt att träna!! Mera mera mera!!

    Svar: HEHE helt rätt Anita! Så du är bra igång med träningen då Anita?
    BRAAAAA
    Tobias

  • Nitiz säger:
    2014-02-05 | 18:52:53
    Bloggadress: http://nitiz.blogg.se

    Jajjamen! Det är så roligt!! Och jag har börjat skriva träningsdagbok, har inte riktigt kommit på hur jag ska skriva.. men det kommer jag nog på tids nog! Jag tänkte för eventuella svackors skull att det blir extra roligt om jag ser hur utvecklingen går!

    Svar: men va kul Anita !!!Kör på :)
    Tobias

Kommentera inlägget här: