WorkOutBlogg

Följ mig på min träningsresa hela vägen till Vasaloppet 2015. Jag vill inspirera folk med träning och kost, motivera folk att ingenting är omöjligt om man bara vill, ingenting!!

Summering Träningsvecka 3

Kategori: Allmänt, Träningschema, träning

Då har man avklarat din 3:e träningsvecka, har varit en hyfsad lugn vecka om man jämnför med dem två första, och jag har bara fuskat en gång. Men den kan knappt räknas för det var bara en PW på en timme!
Avsluta veckan idag med att springa 10 km på 39 minuter, kändes väldigt skönt faktiskt. Jag känner faktiskt att alla dem här intervallträningarna ger resultat, så jäkla kul.
Imorgon är det en ny vecka och jag kan inte vänta med att börja köra hårt igen.
 
Här har vi veckans resultat:
 

Vecka 3 : Lugnt

Måndag: löpning A1 75-90 min

Tisdag: basövningsträning, uppvärmning 20-30 min sen knäböj, marklyft, bänkpress.

Onsdag: Vila FUSK: Powerwalk 60 min

Torsdag: cykel 100-120 min A1

Fredag: basövningsträning uppvärmning 20-30 min sen knäböj, stående axelpress, stående ryggdrag.

Lördag: VILA

söndag: löpning 30-40 min

 

KÖR HÅRT!

kom ihåg, ingenting är omöjligt, INGENTING!!!!

 

 
 
 

KOMMENTARER:

  • Hanna Nilsson Lange säger:
    2014-01-27 | 10:37:19
    Bloggadress: http://hanilas.blogg.se/

    Kan du inte skriva ett inlägg om rätt löparkläder. Jag tränade imorse, och var fel klädd! Så svårt och få en bra utrustning i kylan som inte är klumpig!

    Jag vet att man bygger lager på lager men det blev inte bra ändå.

    Svar: Jo jag kanske ska försöka skriva om det :) Inget annat du vill veta? :)
    Tobias

Kommentera inlägget här: