WorkOutBlogg

Följ mig på min träningsresa hela vägen till Vasaloppet 2015. Jag vill inspirera folk med träning och kost, motivera folk att ingenting är omöjligt om man bara vill, ingenting!!

Tisdags träning

Kategori: Allmänt, intervall träning, träning

Började denna dag med ett intervallpass på löpbandet med min flickvän, det var nog någon av dem jobbigaste intervallpassen jag har kört. Men herregud man känner sig grym när man är färdig.
Om man vill träna samtidigt som sin partner så är löpband nått av det bästa, man kan köra i sin egen takt så att båda blir trötta, till skillnad från om man löper utomhus då en antagligen får springa för snabbt och den andre springa för sakta. Man kan ju planera in när hen har ett hårt pass så kan du köra ett lite lugnare pass t.ex.
 
Dagens träning:
6*4 intervaller (alltså 6 gånger så springer man 4 minuter snabbt) 17 Km/h blev det idag, (3,31 tempo)
med 2 minuters vila imellan
Viktigt att man ska ha samma hastighet genom alla intervaller.
 
Drink water, Eat healthy, Work out, Sleep well!!!!!
 
KÖR HÅRT!!!
 
ingenting är omöjligt, INGENTING!!!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: